torsdag den 16. september 2010

Svære valg...

Livet er fuld at svære valg...Det er vist ikke hverken noget nyt eller hemmeligt. Men når det kommer til at bestemme sig til hvilke kager der skal produceres til en fødselsdag, så går det da helt galt. Jeg vil det hele, og jeg er desværre bange for at gæsterne ikke kan spise meget kage!..
Men efter svære overvejelser så bliver det en chockolade kage, med et lag af hindbær mousse, overtrukket med hjemmelavet fondant. Jeg har fundet en en skøn kagebog, hvor blandt andet opskriften på lav selv fondant er. Jeg er ikke super glad for smagen i den købte sugarpaste, og det tager ligesom lidt af det sjove ved at lave kager, man ikke selv kan lide:-)
Nå, men af hensyn til gæsten, der ikke tåler mælkeprodukter, så laver jeg lige nogle red velvet muffins, enkelte uden og resten med cream cheese frosting.
Hvis nogen rent faktisk læse dette, lægger jeg gerne opskrifterne ind på bloggen....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar