mandag den 26. april 2010

Ihh hvor jeg glæder mig...

Så kom det.....














Mit nye legetøj til kagedekoration.
Jeg har i lang tid været "luk-munden-og-lad-være-med-at-savle" imponeret over kagekonen og de mange flotte og lækre kager.
Og jeg har prøvet mig lidt frem og fandt ret hurtigt ud af at jeg simpelthen manglede værktøj.
Og oh lykke, da jeg fandt frem til denne engelske hjemmeside, der har rigtigt mange varer, der er billige og ( da da daaa) sender til Danmark.

Så nu har jeg adskillige farver og sjove tyller der skal bruges og det er nu!
Med mit tætpakkede program i dag med opgave, fodring af tomt køleskab og generalforsamling i aften, så må jeg  vist tøjle mit kagebagningsgen og vente til weekendens gæsterbud.

Tilgengæld skal jeg nok huske at tage billeder af kagen - især hvis den bliver god!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar